Storingen
Storingen

Direct melden: 024 397 14 27

Als het even kan wachten, kan u onderstaand formulier invullen. Wij nemen de volgende werkdag contact met u op.

    * verplichte velden

    Contact

    Reestraat 10
    6562 LK Groesbeek-De Horst
    T 024 397 14 27
    info@kerkhoff-groesbeek.nl

    Direct melden: 024 397 14 27

     

      * verplichte velden

      Nieuws



      Update Coronavirus

      Datum: 18-03-2020

      Heeft u een afspraak gepland staan? Lees dan hier verder.

      Instructies aan onze monteurs

      Alle geplande afspraken worden uitgevoerd, maar we nemen wel enkele afspraken in acht. 

      Onze monteurs:

      • Houden afstand met de klant (minimaal 1 meter) en schudden geen handen. Graag uw begrip hiervoor.
      • Betreden geen huizen van bewoners die ziek zijn of in quarantaine zijn in verband met het Corona-virus. Zij leggen u uit dat er een nieuwe afspraak kan worden gemaakt zodra de gezondheidsklachten over zijn. Is dit het geval, dan wordt uw adres tevens aan de planner doorgegeven.
      • Nemen contact met de leidinggevende op wanneer zij de gezondheid van de klant niet vertrouwen (koorts, hoesten, kortademigheid bij klant). In het geval van een storing wordt, wanneer de cv-ketel, het ventilatie- of alarmsysteem nog werkt, mogelijk de afspraak verzet. Hetzelfde geldt voor nieuw te plaatsen apparatuur.
      • Nemen, wanneer u gezondheidsklachten heeft en de cv-ketel niet meer werkt, eerst contact met de leidinggevende op om te bespreken of uw woning, conform de procedures bij Feenstra betreden mag worden. Indien dat niet het geval is, dan zoekt Feenstra een oplossing worden voor de situatie. Onze vakmensen zullen in geen geval zonder verdere beschermende maatregelen de woning betreden.
      • Zullen u tot nader order niet meer laten tekenen op de iPad voor de gedane werkzaamheden. Wel leggen zij u uit wat de werkzaamheden zijn geweest. Op de plek waar u normaal gesproken uw handtekening zet, wordt ‘Corona’ ingevuld.
      • Hebben als uitgangspunt u zo goed mogelijk, binnen de gestelde grenzen, van dienst te zijn.

      Instructies aan ons klantcontactcentrum

      Onze service-medewerkers:

      • Zullen geen afspraken maken voor reparatie of onderhoud bij bewoners indien een van de bewoners in de woning besmet is met het coronavirus. Onze medewerkers zullen hier pro-actief naar informeren.
      • Zullen geen afspraak inplannen zolang er sprake is van een besmetting. Na circa een week nemen wij weer contact met u op om - als het kan - een nieuwe afspraak te maken. Uiteraard kunnen wij ook met u afspreken dat u zelf contact met ons opneemt zodra de situatie is verbeterd.

      Persoonlijke hygiëne

      • Onze vakmensen wassen regelmatig hun handen, drogen deze af met papieren handdoekjes en maken regelmatig hun iPad en telefoon schoon.
      • Wanneer zij moeten niezen of hoesten, doen zij dit in hun elleboog.
      Terug naar actueel

      Wij werken met...